tisdag 17 februari 2009

Alla hjärtansdag


Lördagen den 14/2 var det både årsmöte i enköping och västerbottensmästaren i umeå, jörgen tävlade med hundarna och jag åkte ner på mötet, det blev en heldag med beslut som fattades, jag hade tänkt mig träffa lego en stund på lördagen men det gick inte, klockan hade alldeles för bråttom när vi hade delat ut vandringspris till alla berörda var klockan redan 18.00, vi fick med oss en hel del tunga pokaler både león och bella har placerat sig mycket bra under 2008.

2 kommentarer:

  1. Jag var in på din gamla blogg i dag och skrev att du kunde glömt pokalerna i Nyhammar. Inga dåliga priser i alla fall. Hoppas jag får låna dem någon gång.
    Är du nöjd med bloggen nu?

    SvaraRadera
  2. Det ser rigtigt flot ud - jeg vil komme igen og kigge. Mange hilsner og tillykke med årets han fra datter Yu Lin og Aase

    SvaraRadera