onsdag 18 februari 2009

Västerbottensmästaren




Lördagen den 14/2 var det glitter och glamour i umeå , själv var jag inte med eftersom león har blivit den vinstrikaste hanen 08 så jag var och hämtade vandringspriser i enköping, mina handlers skötte allt helt fantastiskt, det var 79 hundar som tävlade om titeln västerbotten vackraste hund. León han placerade sig någonstan mitt på hållet, men våran snygga Bella hon tog sig nästa ända fram till finalen ett stort Grattis till dom som gjorde det möjligt , Jörgen & Emelié.

2 kommentarer:

  1. Vilka vackra chowar och Jörgen också förstås i sin fina kostym. De skötte dem bra!

    SvaraRadera
  2. HEJ.OCH TACK FÖR SENAST..
    JAG TÄNKTE NÄR JAG SÅG BILDEN
    - VA HAR ANNICA SKAFFAT FÖR UTLÄNSK HANDLER ?
    HI HI SEN SÅG JAG JU VEM DE VAR...
    VACKRA BUCKLOR FICK DU MED DIG HEM OCKSÅ ; )
    FICK DU BILDERNA ?
    *S*

    SvaraRadera